تلفن تماس: 021-45863
اطلاعیــه شماره 3470

در بازدید از کارخانه‌های بادران مطرح شد؛ فرهنگ سالم رشد

شنبه، 4 دي ماه 1400

کارخانه‌های صنایع غذایی، ژوانی،سلولزی و آرایشی بهداشتی شرکت شبکه بادران چند روز قبل توسط تعداد زیادی از بازاریابان مورد بازدید قرار گرفت و حاضرین در جریان نحوه تولید محصولات مختلف قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی روابط عمومی شبکه بادران؛ در این بازدید یک‌روزه ابتدا بازاریابان با کنجکاوی و اشتیاق فراوانی در کارخانه صنایع غذایی و خط تولید انواع چای حضور پیدا کردند و در حالی که فضای کارخانه را عطر دلنشین  چای زعفران گرفته بود، اکثراً ضمن تست کیفیت انواع چای‌ها، از نحوه تولید مکانیزه از مهندسین و مدیر کارخانه سوالاتی را می‌پرسیدند. در حالی که خط تولید چای به شدت نظر حاضرین را جلب کرده بود، ناگهان بازاریابان متوجه خط تولید محصول خاص شرکت شبکه بادران یعنی کامبوچا شدند و با علاقه خاصی از نحوه تولید آن بازدید به عمل آوردند. اهالی کارخانه که از حضور تعداد زیاد بازاریاب‌ها کاملاً غافلگیر شده بودند، به رسم میزبانی با کامبوچا و چای از آن‌ها پذیرایی کردند. مهندس کوروش عالمی، مدیر کارخانه صنایع غذایی نیز ضمن خیرمقدم به بازاریاب‌ها خاطرنشان کرد: برای تولید محصولات باکیفیت تلاش شبانه‌روزی صورت گرفته است تا بتوانیم در ایران و جهان بهترین باشیم و در ضمن تلاش می‌کنیم تا محصولات جدیدی را روانه بازار کنیم تا نظر بازاریابان و مصرف‌کنندگان جلب شود.
در ادامه بازاریاب‌ها روانه کارخانه‌های نازگل شدند و بعد از بازدید از ماشین‌آلات و بخش‌های مختلف به سمت جذاب‌ترین بخش کارخانه یعنی  اتاق کلین روم رفتند که در آنجا محصولات متنوعی در حال تولید بود. این اتاق که یکی از پیشرفته‌ترین در بخش غیر‌پزشکی محسوب می‌شود، به شدت مورد توجه قرار گرفت و بعد از توضیحات مهندس مربوطه بازاریاب‌ها به دلیل در اختیار داشتن چنین امکانات پیشرفته‌ای به صورت خودجوش مدیران ارشد شرکت شبکه بادران را مورد تشویق قرار دادند. آزمایشگاه دومین محلی بود که تعجب و کنجکاوی بازاریاب‌ها را براگیخته بود، چون آن‌ها تمایل داشتند از نزدیک مراحل تولید محصولات باکیفیت شرکت شبکه بادران را تماشا کرده و در آینده اطلاعات و آگاهی خود را در اختیار مصرف‌کنندگان قرار دهند. مهندس کرمی، مدیر کارخانه‌های نازگل ضمن خیرمقدم به بازاریاب‌ها تأکید کرد: بر این باور هستیم که باید محصولاتی باکیفیت به دست مصرف‌کنندگان برسانیم، به همین دلیل در تهیه مواد اولیه مرغوب، تلاش زیادی انجام می‌دهیم. برای شرکت شبکه بادران کیفیت یک اصل محسوب می‌شود و با همین روش طی سالیان متمادی به خوبی فرهنگ استفاده از محصولات ایرانی را ترویج کرده است. وی در پایان افزود: در کارخانه‌های نازگل همیشه میزان فروش از تولید بالاتر بوده و حتی گاهی به صورت تمام‌وقت در حال تولید بوده‌ایم تا محصولات را به موقع به دست مصرف‌کنندگان برسانیم، در همین راستا این کارخانه‌ها در طول سال فقط سه روز تعطیل بوده و مابقی روزها با قدرت در حال پاسخگویی به درخواست توزیع‌کنندگان و مصرف‌کنندگان بوده است. مهندس مجید کرمی ادامه داد: از ابتدای افتتاح  کارخانه نازگل حضور داشته‌ام و بدون تردید نهایت تلاش خود را برای رشد و گسترش آن انجام خواهم داد. در نهایت مدیر کارخانه از میزان تولیدات و محصولات جدید توضیحاتی را ارائه کرد و همچنین به تعدادی از سؤالات محصولی بازاریاب‌ها نیز پاسخ گفت. در ادامه آقای محمدرضا بهرامی، توزیع‌کننده ارشد شرکت شبکه بادران، خطاب به حاضرین تصریح کرد: در برهه‌ای وزارت بازرگانی اعلام کرد که تمامی شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای باید تولید‌کننده باشند. اما قبل از آن بادران با مسائل و مشکلات عدیده‌ای در رابطه با تهیه محصولات روبرو بود. در آن زمان معمولاً طرف قراردادها تنها بخش اول تولیدات را باکیفیت مناسب ارائه می‌کردند و در ادامه متأسفانه محصولات کیفیت اولیه را دیگر نداشتند که این موضوع بازاریابان را دچار مشکل می‌کرد و تا سال 95- 94  این وضعیت ادامه داشت. روز افتتاح کارخانه واران تنها یک خط تولید کوچک نصب شده بود، اما امروز بعد از گذشت سال‌ها، رشد و پیشرفت را در تعداد و تولیدات تمامی کارخانه‌های بادران می‌بینم. در ابتدای کار، تولید میلیونی در سال برای کارخانه‌های بادران یک رویا بیشتر نبود،  اما امروز تبدیل به خاطره شده است که جا دارد هر کارخانه، تولیدی چند برابری داشته باشند و به تمام نقاط دنیا صادر کنند.
وی در ادامه افزود: برنامه ما فعالیت در بازاریابی شبکه‌ای قانونی همراه با مصوبات وزارت بازرگانی است که در تمام ایران قابل اجرا می‌باشد. برنامه شرکت شبکه بادران ماندگاری و آینده درخشان است. برنامه ما درآمدزایی در امروز نیست، لذا برای کسانی که چنین دیدگاهی دارند، فرش قرمز پهن کرده و از آن‌هایی که غیر از این فکر می کنند خداحافظی می‌کنیم. باید خود را فراموش کنیم و به فکر فرهنگ سازمان باشیم تا از این طریق تمامی قدم‌ها را صحیح و باکیفیت برداریم، چون رفتار ما در نسل آینده تأثیرگذار خواهد بود. از شما می‌خواهم همان‌طور که شرکت شبکه بادران، شهرک صنعتی اشتهارد، کارخانه‌ها و یا درختان ساختمان مرکزی بادران رشد کردند، شما هم از درون با بینشی بزرگ، رشد و فعالیت کنید. بعد از بازدید از کارخانه‌های بادران، بازاریاب‌ها به منظور استراحت و حضور در دوره‌های آموزشی به هتل بین‌المللی امام خمینی(ره) منتقل شدند. 

در بازدید از کارخانه‌های بادران مطرح شد؛ فرهنگ رشددر بازدید از کارخانه‌های بادران مطرح شد؛ فرهنگ رشددر بازدید از کارخانه‌های بادران مطرح شد؛ فرهنگ رشددر بازدید از کارخانه‌های بادران مطرح شد؛ فرهنگ رشددر بازدید از کارخانه‌های بادران مطرح شد؛ فرهنگ رشددر بازدید از کارخانه‌های بادران مطرح شد؛ فرهنگ رشددر بازدید از کارخانه‌های بادران مطرح شد؛ فرهنگ رشددر بازدید از کارخانه‌های بادران مطرح شد؛ فرهنگ رشددر بازدید از کارخانه‌های بادران مطرح شد؛ فرهنگ رشددر بازدید از کارخانه‌های بادران مطرح شد؛ فرهنگ رشددر بازدید از کارخانه‌های بادران مطرح شد؛ فرهنگ رشد