شرکت شبکه بادران برای اینکه توزیعکنندگان و مصرفکنندگان در کوتاهترین زمان به محصولات مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند و همچنین در راستای حذف دلالها، جایگاههای اختصاصی سریع تحویل کالا را راهاندازی کرد و حالا بعد از گذشت سالها نه تنها در اکثر نقاط کشور محصولات بادران قابل دسترسی است، بلکه باعث رونق اقتصادی و اشتغالزایی نیز شده است. در همین خصوص محسن قدیم، مدیر جاستبی دزفول پیرامون وضعیت اقتصادی این شهر تصریح کرد: مطالعه تجربیات جهانی در کشورهای مختلف اعم از توسعه یافته و درحال توسعه حاکی از اثر بخشی بیشتر سیاستهای تنظیم بازار از طریق فروشگاههای زنجیرهای نسبت به بخش سنتی است. ضمن آنکه در این فروشگاهها به دلیل استقرار سیستم متمرکز، امکان نظارت و بازرسی و رسیدگی به تخلفات و سوء استفادههای احتمالی آسانتر بوده و هزینههای کمتری دربر خواهد داشت. از این رو، فروشگاههای زنجیرهای میتوانند به عنوان ابزاری با قابلیت کنترلپذیری بالاتر در مدیریت بازار مورد توجه قرار گیرند. امروزه گسترش فروشگاههای مختلف زنجیرهای و تعداد شعب آنها سبب شده تا دسترسی مردم به تمامی ملزومات زندگی آسان شود، در حالی که همین فروشگاهها با چالشهای متعددی روبرو هستند که در حوزههای مختلفی همچون قیمت و کیفیت کالا خودنمایی میکنند، در صورتی که نقش این قبیل فروشگاهها در بحث رونق تولید ملی به اثبات رسیده است. تلاش ما در فروشگاه جاستبی دزفول ایجاد بستر مناسب توزیع و توزیع مویرگی و مستقیم محصولات به مشتریان و حذف واسطهها است و با این روند جاستبیها میتوانند نقش بسزایی در عرضه مستقیم کالا با قیمتی مناسب و به سود مصرفکننده داشته باشند که رضایتبخش است.
مدیر جاستبی دزفول در مورد کیفیت محصولات بادران، خاطرنشان کرد:کیفیت محصولات در بازار حرف اول را میزند، چون کسی مایل نیست پول بدهد و محصولی بیکیفیت بگیرد. شرکت معظم شبکه بادران در این چند سال اخیر توانسته با ایجاد بستری مناسب و زیر ساختی عظیم، محصولات باکیفیت ایرانی را در زمینههای مختلف (آرایشی و بهداشتی، سلولزی، محصولات سلامت) با کیفیت بالایی تولید کند که همین امر باعث شده استقبال زیادی از این محصولات شود و مهمترین نکتهای که وجود دارد این است که این محصولات توانستهاند در زندگی روزمره افراد نقش اساسی داشته باشند و خیلی از مشکلات مردم در زمینههای مختلف برطرف شود از جمله محصولات مراقبتی از پوست و مو که استقبال خیلی زیادی دارند.
وی در ادامه افزود:اگر تولیدکنندگان کشورمان تمایل به رقابت با محصولات مشابه خارجی را دارند، باید ابتدا کیفیت و قیمت آن را اصلاح کنند و در ادامه باید فرهنگ استفاده از تولیدات داخلی نیز در کشور فراهم شود.مصرفکنندگان باید ابتدا کالای ایرانی را باور کنند که این امر نیازمند کیفیت و قیمت رقابتی است و در این زمینه اقدامات بسیاری باید صورت گیرد. البته بسیاری از محصولاتی که در شرکت معظم بادران تولید میشوند، کیفیت لازم و قابل قبولی دارند و نه تنها امکان استفاده از آنها در بازار داخل کشور وجود دارد، حتی با فراهم کردن شرایط لازم میتوان به صادرات این محصولات در بسیاری از بازارهای دنیا امیدوار بود.
محسن قدیم در پایان برای هر چه بهتر شدن فروش در جاستبیها، اظهار داشت: برای افزایش فروش راهکارهای زیادی وجود دارد، ولی مواردی که در این مدت تجربه کردهام را به صورت کوتاه عرض میکنم؛ به جای استفاده از واژه خرید از واژه سرمایهگذاری استفاده کنید، پس از اتمام خرید برای مشتریان کاتالوگی بفرستید که در آن تمامی محصولات وابسته و مکمل معرفی شده باشند، به همراه ارسال محصول، جوایزی(معرف بازاریابی شبکهای و بادران) برای مصرفکنندگان ارسال شود، به مراجعهکنندگان به جاستبیها باید نشان دهیم که چقدر درباره کسبوکار و محصولات اشتیاق و انگیزه وجود دارد، درفروش محصولات و سرویسهای خود صادقانه رفتار کنیم، رضایت کاربران و اعتماد مشتریان خود را به معرض نمایش قرار دهیم، از پیشنهادهای لحظهای و محدود استفاده کنید، پیچیدگی فرآیند سفارش و پرداخت را تا حد امکان کاهش دهید، برای محصولات خود تصاویر باکیفیت تهیه کنید، به بازخوردهای مشتریان به دقت توجه کنید و در نهایت مشتریان خود را بعد از اتمام سفارش و خرید فراموش نکنید. اینها مواردی است که در جاستبی دزفول تا حد امکان رعایت شده و بدون تردید میتواند در فروش جاستبیها در سراسر کشور تأثیرگذار باشد.