به راستي كه بازاريابي شبكه اي ، تجارت انجام حركات به ظاهر كوچك امّا با تأثيرات عميق و ماندگار است ؛ حرفه اي كه شايد ابتداً هر شخص صرفاً جهت تأمين مايحتاج زندگي خود بخشي از محصولات شركت را برمي گُزيند وليكن در ادامه به جهت جذابيّت هاي عظيم خود در بخشهاي مختلف هر فرد آينده نگري را با خود همراه كرده و تأثيرات اساسي را در اجتماع ايجاد ميكند ؛ شدت و عظمت اين تأثيرات و ميزان ماندگاري آنها بستگي به عمق نگاه و نگرش ما نسبت به رفتارهاي كوچكي دارد كه با اثراتي بزرگ مسير نتايج سازمان را به سمت خير و صلاح هدايت ميكند . از جمله ابزارهاي مشخصي كه در تجارت بازاريابي شبكه اي در اختيار ما قرار گرفته ميتوان به نمودار شماتيك سازمان كه به ظاهر شبيه يك هرم است ، اشاره كرد . تاكنون در اكثر شركتهايي كه از اين نوع شماتيك جهت نمايش زيرمجموعه هاي هر فرد استفاده مي كنند ؛ اصولاً راهبر يا حامي در رأس و افراد سطح هاي بعدي در لِول هاي پايين تر نمايش داده ميشوند ، وليكن شركت هميشه پيشتاز بادران در راستاي حركت اصولي و هدفمند جهت اجراي نتورك پاك به عنوان باوري قلبي و براساس بررسي هاي دقيق تیم آموزشی شرکت و همزمان با آغاز دهه مبارك فجر اقدام به ارائه طرحي نو در نمايش " نمودار شماتيك " نموده است . در اين طرح ، نمودار ميزكار هر شخص با دیدگاه جدید خدمتگذاری (بصورت برعكس قدیم ) نمايش داده خواهد شد . اين گام براي تغيير نگاه و نگرش همه عزيزان و بازاريابان محترم و مديران فروش بزرگوار ، جهت حركت هماهنگ در راستاي هر چه بهتر اجرا كردن تفكّر " خدمتگذاري " است ؛ واقعيت حاكم بر نتورك ماركتينگ اين است كه هر شخص به محض جذب نفرات جديد در جايگاه وزين in-service يا خدمتگذاري قرار ميگيرد و هر چه سازمان و مجموعه ي او بزرگتر شود اين مسؤليت بيشتر و بيشتر نمود پيدا خواهد كرد ؛ فلذا شايسته است كه با توكل به خداوند متعال و تلاش و پشتكار روزافزون ، شايستگي و لياقت خدمت به مجموعه خود و حمايت همه جانبه از آنها را كسب نماييم . اميد است در پرتو الطاف حضرت حق ، اين تغيير به ظاهر اندك ، منجر به تغييرات بزرگ در رفتارها و عملكردهاي همه ما جهت خدمت به ايران اسلامي و گسترش فرهنگ نتورك پاك گردد .