تلفن تماس: 021-45863
اطلاعیــه شماره 3108

توزیع‌کننده ارشد بادران: بادران فرهنگ مصرف محصولات ایرانی را افزایش داد

پنجشنبه، 14 مرداد ماه 1400

شرکت شبکه بادران با تولید محصولات باکیفیت ایرانی در دوران تحریم‌های حداکثری و شیوع ویروس کرونا در رونق و شکوفایی اقتصاد کشور نقش بسیار مهمی را ایفاء کرد و ضمن اشتغال‌زایی به همراه بازاریابان، تولیدات خود را افزایش داد و توانست دوباره فرهنگ استفاده از محصولات ایرانی افزایش دهد. با توجه به جایگاه بازاریابان در این شماره نیز گفتگویی با مهناز فرخ، بازاریاب‌ارشد شرکت شبکه بادران انجام دادیم که بدون تردید برای مخاطبان قابل توجه خواهد بود.
مهناز فرخ، کارشناس مطالعات خانواده، در آذرماه 94 توسط همسرش به بازاریابی شبکه‌ای معرفی شد و بعد از مدتی کوتاه به صورت حرفه‌ای به این صنعت مشغول شد. وی در مورد محصولات تولیدی شرکت شبکه بادران خاطرنشان کرد: در گذشته استقبالی از محصولات ایرانی صورت نمی‌گرفت و افکار عمومی اعتمادی نسبت به تولیدات داخل نداشت، به همین دلیل اکثراً دنبال محصولات و برندهای خارجی بودند که فاقد کیفیت و قیمت مناسب بودند. در چنین شرایطی با شرکت شبکه بادران و محصولات تولیدی آن آشنا شدم و بعد از مدتی کوتاه کلاً دیدگاه من نسبت به تولیدات ایرانی تغییر کرد. شرکت بادران با استفاده از بهترین مواد اولیه محصولاتی مطابق با آب و هوای ایران همراه با قیمتی مناسب تولید کرد که به شدت مورد استقبال مصرف‌کنندگان قرار گرفت. در این چند سال اخیر بادران رونق بسیار خوبی را در بازار داخلی ایجاد کرده و شاهد افزایش اعتماد عمومی نسبت به تولیدات داخل هستیم و این تغییر دیدگاه، توسط بادران بسیار ارزشمند بود. البته تنوع محصولات نیز بسیار زیاد است به نحوی که در اکثر مواقع محصولات مورد نیاز در سبد محصولات بادران وجود دارد.
وی در ادامه تصریح کرد: شرکت بادران و بازاریابی شبکه‌ای در موضوع کارآفرینی نیز عملکرد بسیار اعجاب آوری دارد، ولی افراد محدودی قدرت آن را درک می‌کنند و به قول بزرگی این صنعت دارای پتانسیلی است که همه را وارد فعالیت اقتصادی با درآمدی مناسب می‌کند. رابرت کیوساکی، تاجر سرمایه‌گذار، نویسنده و معلم به نکته جالبی اشاره می‌کند: در سال 1970 نوع جدیدی از کسب و کار گروهی متولد شد. در این کسب‌وکار به جای شبکه‌ای از نمایندگی‌های تجاری، شبکه‌ای از نمایندگی‌های فردی به وجود می‌آیند؛ به عبارت دیگر انسان‌ها به یکدیگر نمایندگی می‌دهند، این نوع جدید کسب‌وکار هم مثل همه ابتکارات در ابتدا با مخالفت‌های بسیاری روبرو شد، اما این صنعت سریع‌تر از اعطای نمایندگی تجاری با کسب و کارهای سنتی دیگر توسعه پیدا کرد.
مهناز فرخ در ادامه تأکید کرد: بازاریابی شبکه‌ای با توجه به خروجی خوب نسبت به کسب و کارهای دیگر و همچنین مزیت‌های دیگر مانند سرمایه اندک، آزادی زمان فعالیت و سایر موارد باعث می‌شود که افراد بیشتری از این صنعت استقبال کنند و در جهت کارآفرینی به اقتصاد کشور کمک شایانی بشود.
بازاریاب ارشد شرکت شبکه بادران اشاره کرد: مدیران ارشد شرکت شبکه بادران از ابتدای تأسیس تاکنون در چارچوب قانون به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کرده‌اند که این حرکت آن‌ها باعث اشتغال‌زایی و  رونق اقتصادی شده است و معتقدم می‌تواند الگوی مناسبی برای سایر تولیدکنندگان باشد. در شرکت شبکه بادران آموزش‌های بسیار مطلوب و حرفه‌ای به بازاریابان داده می‌شود که این آموزش‌ها در آینده این صنعت بسیار تأثیرگذار خواهد بود و با این روند اطمینان دارم آینده‌ای درخشان در انتظار بادران خواهد بود.

توزیع‌کننده ارشد بادران: بادران فرهنگ مصرف محصولات ایرانی را افزایش داد