اولین جلسه دانشافزایی محصولات تولیدی کارخانههای شرکت شبکه بادران و آشنایی با بیماریهای پوستی در واحد امور مشتریان، روز یکشنبه 20 تیرماه با حضور 12 کارشناس به مدت دوساعت برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاعرسانی روابط عمومی شبکه بادران؛ در این جلسه کارشناسان واحد امور مشتریان ضمن شناخت از بیماریها و مشکلات پوستی، با انواع کرمهای پوستی تولیدی شرکت شبکه بادران و عملکرد آنها شناخت پیدا کردند تا با استفاده از جدیدترین متدهای پاسخگویی به صورت شبانهروز در خدمت توزیعکنندگان، مصرفکنندگان و مردم عادی باشند. در این دوره چندساعته تلاش شد تا دانش و آگاهی کارشناسان واحد امور مشتریان به میزانی از رشد برسد که تمامی تماسها با بهترین و کاملترین پاسخها همراه باشد.
در پایان این جلسه دانشافزایی، کارشناسان واحد امور مشتریان جهت رفع ابهامات احتمالی به پرسش و پاسخ پیرامون محصولات تولیدی بادران و بیماریهای پوستی پرداختند که بدون تردید در ارتقاء سطح علمی کارشناسان این واحد مؤثر خواهد بود.
شایان ذکر است؛ طبق اعلام مدیریت واحد امور مشتریان شرکت شبکه بادران چنین دورههای دانشافزایی در آینده با قدرت بیشتری دنبال خواهد شد تا مشتریان گرامی بتوانند در حداقل زمان ممکن کاملترین پاسخ را از کارشناسان دریافت کنند.