تحریمهای حداکثری اقتصاد کشور و همچنین شیوع ویروس کرونا، کارخانههای تولیدی بسیاری را دچار مشکل کرد و حتی بسیاری به ناچار مجبور به تعدیل نیرو و محدودیت در تولید شدند. اما شرکت شبکه بادران دقیقاً زمانی که اقتصاد کشورمان با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم میکرد، ضمن افزایش تولید محصولات باکیفیت ایرانی، در امر اشتغالزایی نیز عملکرد بسیار مطلوبی داشت و به عقیده بسیاری از کارشناسان این شرکت نقش بسیار مهمی را در حرکت اقتصاد کشور ایفاء کرده است. این شرکت با استفاده از بهترین مواد اولیه در مدت زمان کوتاهی تبدیل به رقیبی جدی برای برندهای خارجی شد و همچنین با بهکارگیری روشهای نوین فروش، جایگاه قابل قبولی را در بازارهای داخلی و حتی بینالمللی کسب نماید که در این بین نقش بازاریابها بسیار کلیدی و مهم بوده است. لذا گفتگویی با آزادهجنتی، یکی از توزیعکنندگان ارشد شرکت شبکه بادران انجام دادیم که بدون تردید برای مخاطبان قابل توجه خواهد بود.
آزاده جنتی، در آذرماه 1393 از طریق برادر خود با صنعت نتورکمارکتینگ آشنا شد. او که 8 سال تجربه فعالیت در بازار سنتی را در کارنامه خود داشت، بعد از معرفی به بازاریابی شبکهای، بدون تعلل وارد این حوزه شد و با مطالعه وسیع، خیلی زود دانش و آگاهی خود را در این زمینه افزایش داد، به نحوی که یک سال بعد به صورت تماموقت و حرفهای در شرکت شبکه بادران مشغول فعالیت شد. وی در مورد محصولات تولیدی کارخانههای شرکت شبکه بادران تصریح کرد: قبل از ورود به شرکت بادران از هیچ کالا و محصول ایرانی استفاده نمیکردم، ولی بعد از آشنایی با تولیدات باکیفیت این شرکت کلاً شرایط تغییر کرد و من تبدیل به یکی از طرفداران اصلی محصولات بادران شدم، چون دقیقاً اطلاع پیدا کردم که این شرکت محصولات خود را از بهترین مواد اولیه و با قیمتی مناسب در اختیار مردم قرار میدهد و در واقع محصولات بادران در بسیاری از مواقع برتری محسوسی نسبت به محصولات مشابه خارجی داشت. معتقدم تمامی بادرانیها باید این محصولات ایدهآل را به اطرافیان خود معرفی کنند تا ضمن رواج استفاده از محصولات ایرانی، چرخه تولید باقدرت بیشتری حرکت کرده و اشتغالزایی نیز رونق پیدا کند. این روش باید آنقدر باقدرت پیگیری شود که در آیندهای نزدیک در هر خانه ایرانی محصولات بادران وجود داشته باشد.
جنتی در مورد بازاریابی شبکهای خاطرنشان کرد: بادران و نتورکمارکتینگ امروز تبدیل به کارآفرینی جدی و قدرتمند شده که مسیر زندگی افراد زیادی را دچار تحول کرده است، مخصوصاً اینکه بازاریابی شبکهای را حتی در منزل با حداقل زمان و سرمایه هم میتوان دنبال کرد و به نتایج بزرگ و درآمد زیاد دست یافت. بر این باور هستم که بادران و بازاریابی شبکهای آینده فروش و توزیع کالای ایرانی هستند و به زودی اکثر مردم از این روش استفاده خواهند کرد و در کنار آن افراد زیادی ثروتمند و ثروتآفرین خواهند شد. البته نباید فراموش کنید که داشتن این سطح از درآمد، نیازمند ذهن بزرگ است. اطمینان میدهم که بادرانیها اقتصاد ایران را دچار تحولی عظیم میکنند و از این طریق در اقتصاد ایران جاودان خواهند بود، به همین دلیل حتماً به زودی هر ایرانی تبدیل به یک بادرانی میشود.