به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی شرکت شبکه بادران؛ در حاشیه سفر سیاحتی ۱۴۰۰ بازاریابان ارشد به منطقه زیبا و توریستی نمک آبرود مدیران ارشد این شبکه در گپ و گفتگوهای مختلف با مهمانان شرکت کننده در این تور سه روزه ضمن دریافت آرا و نظرات بازاریابان در قالب موضوعات مختلف، در نشستهای محدود با بازاریابان، به بررسی مسائل کارشناسی پرداختند.
در این تور سه روزه که با رویکرد کاملا گردشگری و سیاحتی برگزار شد به دلیل رعایت پروتکلهای بهداشتی، برگزاری هرگونه نشست و گردهمایی از دستور کار خارج شده بود.
از خبرهای بسیار خوب که در طول سه روز اقامت، مورد اقبال توزیعکنندگان ارشد شرکت به ویژه زنان بازاریاب قرار گرفت، اعلام خبر تشکیل شورای مشورتی بانوان در شرکت شبکه بادران از سوی مدیرعامل شرکت شبکه بادران بود که واکنشهای مثبتی را در میان بازاریابان به دنبال داشت و موجی از خوشحالی و ابراز احساس را در فضای هتل محل اقامت به وجود آورد.
مدیرعامل شرکت شبکه بادران هدف از تشکیل این شورا را ارتقای جایگاه زنان در ساختار تشکیلاتی بازاریابی این شرکت اعلام کرد و اعلام داشت که در ردهبندیهای شرکت ضرورت دارد تا با استفاده از ظرفیت و توان فکری بالای بانوان، سطوح زنان از موقعیت مناسبتری برخوردار شود.
مهندس سیده شهره موسوی حضور کمی و کیفی زنان در رشد و بالندگی این شرکت را طی سالهای اخیر بیسابقه و ممتاز ذکر کرد و افزود: بدون تردید با اجرایی شدن و شکل گیری این شورا ،پس از این زنان بازاریاب از موقعیتهای مناسبتری در ردهبندیهای این شرکت برخوردار خواهند شد.
مدیرعامل شرکت شبکه بادران همچنین اعلام داشت که شورای مشورتی زنان متشکل از ردههای مختلف نخبگان، سفیران و تاپ بیستهای شرکت خواهند بود.