اکثر کارشناسان اقتصادی بر این باور هستند که هر واحد تولیدی برای دستیابی به موفقیت باید قبل از هر اقدامی، بازار هدف خود را مشخص کند و در این بین تولیدکنندگان بسیاری به دلیل بیتوجهی به این مقوله مهم اقتصادی، در مدت زمان کوتاهی با ناکامی روبرو شدهاند. در همین راستا شرکت شبکه بادران همزمان با راهاندازی چندین کارخانه تولیدی، ابتدا بازار هدف خود را به دقت شناسایی کرد و توانست با عرضه محصولات باکیفیت، خیلی سریع نبض بازار را در اختیار بگیرد. یکی از اقدامات کلیدی شرکت شبکه بادران برای عرضه مطلوب محصولات و حضور مستمر در بازار، ایجاد فروشگاههای زنجیرهای جاستبی در سراسر کشور بود. این جاستبیها نه تنها تا حدود زیادی اشتغالزایی را در کشور رونق بخشیدند، بلکه اوضاع اقتصادی هر استان را تحت تأثیر قرار دادند. به همین منظور گفتگویی را با آقای علی مکین، مدیر جاستبی نیشابور انجام دادیم که بدون تردید برای توزیعکنندگان و مصرفکنندگان جالب خواهد بود. علی مکین، مدیر جاستبی شهر نیشابور در خصوص نحوه آشنایی خود با بادران، تصریح کرد: تقریباً تمامی خانواده در شرکت شبکه بادران مشغول بازاریابی شبکهای هستند و این صنعت در نیشابور طرفداران بسیار زیادی دارد، به همین دلیل تصمیم گرفتم به نوعی به خانواده خود و سایر همشهریها کمک کنم و چون در شرایط فعلی بازنشسته آموزش و پرورش هستم، زمان کافی برای این مهم را نیز در اختیار داشتم.
وی با بیان اینکه از یک سال قبل با بادران افتخار همکاری دارد، تأکید کرد: از 26 اسفند سال 1400 جاستبی را افتتاح کردیم و با توجه به پتانسیل بالایی که بازاریابی شبکهای در نیشابور دارد، حتماً در آیندهای نزدیک شاهد پیشرفت چند برابری این صنعت خواهیم بود. البته نیشابور در نزدیکی مشهد واقع شده است، همواره میزبان مسافران زیادی هستیم، به همین دلیل همیشه محصولات باکیفیت بادران مورد توجه قرار میگیرد و گاهی مجبور میشویم که محصولی را به سرعت مجدداً شارژ کنیم که این اتفاق خوشایندی برای جاستبی محسوب میشود.
مدیر جاستبی نیشابور ضمن تمجید از کیفیت محصولات شرکت شبکه بادران ادامه داد: با اینکه زمان زیادی از افتتاح جاستبی نیشابور نمیگذرد، ولی محصولات بادران به دلیل کیفیت مناسب مورد استقبال قرار گرفته است و با این روند معتقدم که بادران دیگر نیازی به تبلیغات ندارد، چون بازاریابان با اطمینان خاطر محصولات را به سایرین معرفی میکنند، در حالی که در حوزههای دیگر به شدت درگیر تبلیغات متنوع هستند و نتیجه لازم را هم نمیگیرند. علی مکین با اعلام آدرس جاستبی نیشابور که در خیابان عدالت شرقی، بین خیابان 21 و 23 ، روبروی هنرستان محمدیه واقع شده، اظهار داشت: روز افتتاحیه به دلیل شیوع ویروس کرونا تنها با حضور تعدادی محدود برگزار شد، اما همه از راهاندازی آن استقبال کردند، چون به راحتی از این پس میتوانند محصولات مورد نیاز خود را تهیه کنند. مکین در پایان تصریح کرد: آینده بسیار درخشانی برای شرکت شبکه بادران و بازاریابی شبکهای پیشبینی میکنم و با این روند صعودی بادران حرفهای بسیاری برای گفتن خواهد داشت و این شرکت تازه در ابتدای مسیر قرار گرفته است، مخصوصاً نیشابور که علاقهمندان بسیاری به بادران حضور دارند و امیدوارم با نابودی ویروس کرونا شاهد رونق دوباره بازار در تمامی حوزهها باشیم.