گزارشی از نصب کانترهای معرفی محصول بادران در فرودگاه مهرآباد
شنبه، 28 فروردين ماه 1400
پرچمدار محصولات باکیفیت ایرانی
با شیوع ویروس کرونا، اکثر کشورهای جهان با بحرانی جدید روبرو شدند که برای برخورد و کنترل آن تجربه چندانی در اختیار نداشتند. در همین راستا کشورمان بعد از شناسایی اولین موارد مشکوک به کرونا، بلافاصله وارد میدان شد و در جهت کنترل این ویروس نهایت توان خود را به کار گرفت. اما واقعیت این است که در تمامی دنیا دولتها به تنهایی قادر به کنترل این ویروس نبودند، به همین دلیل بخش خصوصی نیز به کمک دولتها آمد و تا حدود زیادی از انتشار بیشتر آن جلوگیری کرد که در کشورمان نیز چنین روندی وجود داشت.
با گسترش ویروس کرونا در کشورمان شرکت شبکه بادران جزء اولین شرکتهایی بود که وارد عرصه شد و با تولید وسیع و توزیع بیش از 5000 ژل ضدعفونی و بهداشتی در میان مردم و چند خبرگزاری و رسانه سعی در کنترل هر چه بیشتر این ویروس کرد و در واقع شرکت شبکه بادران با این اقدام خود تبدیل به پرچمدار بخش خصوصی در مبارزه با ویروس کووید 19 شد و مورد تقدیر مسوولان دولتی نیز قرار گرفت. در اواخر سال 98 بود که شرکت شبکه بادران به منظور حفظ سلامتی مسافران و کارکنان پرتلاش فرودگاه مهرآباد در ترمینالهای 1 و 2 و 4 ضمن نصب محافظهای ضدکرونا در کانترها، هزاران ژل ضدعفونی کننده را توزیع کرد و حتی در آن زمان مورد تقدیر وزارت بهداشت و مدیریت فرودگاه مهرآباد نیز قرار گرفت.
اما این اتفاقات پایان عملکرد شرکت شبکه بادران در فرودگاه مهرآباد نبود، چون این شرکت با نصب 3 کانتر به معرفی محصولات باکیفیت توسط نیروهای متخصص خود پرداخت که البته با توجه به استقبال گسترده مردم از این اقدام شرکت شبکه بادران مقرر گردید تا معرفی محصولات بهداشتی و آرایشی شرکت شبکه بادران به صورت دائم برگزار شود. به همین دلیل خبرنگار هفتهنامه صفرتاصد ضمن حضور در فرودگاه مهرآباد در خصوص عملکرد شرکت شبکه بادران و مبارزه با شیوع ویروس کرونا و همچنین نصب کانترهای معرفی محصول گفتگویی با مسافران انجام داده که بدون تردید برای بادرانیهای عزیز قابل توجه خواهد بود. توجه به مسوولیت اجتماعی سیاوش غلامی، به عنوان اولین مسافر ضمن تمجید از عملکرد شرکت شبکه بادران، تصریح کرد: تقریباً از مسافران دائمی فرودگاه مهرآباد هستم، به همین دلیل کاملاً در جریان عملکرد بادران از قبل بودهام و حتی از کانترهای معرفی محصول نیز بازدید کردهام و پیش از این اصلاً اطلاع نداشتم که بادران توانایی تولید چنین محصولات باکیفیتی را دارد. این روزها در بازار، محصولات بهداشتی متفرقه زیادی وجود دارد که اعتماد به آنها اصلاً عاقلانه نیست، در صورتی که شرکت بادران با توجه به شرایط آب و هوایی کشور و دریافت مجوزهای لازم، محصولات بسیار متنوع و باکیفیتی را تولید میکند و حتی چند مورد از شامپوهای بادران را نیز امتحان کردهام که بسیار راضی کننده بود.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: متأسفانه ویروس کرونا خانوادههای بسیاری را دچار مشکل کرده است و اگر از همان ابتدا سایر شرکتها مانند بادران وارد میدان میشدند، بدون تردید الآن وضعیت به مراتب بهتری را تجربه میکردیم. شرکت بادران با توزیع ژلهای ضدعفونی کننده در میان مسافران اثبات کرد که به مسوولیت اجتماعی خود عمل کرده و میتواند الگوی مناسبی برای سایر شرکتهای تولیدی داخلی باشد و امیدوارم که این شرکت در آینده روند رشد و پیشرفت خود را با سرعت بیشتری طی کند. پاسخگویی بادران شیوا محمدی، مسافر کرمانشاه بود که با او در مورد عملکرد شرکت شبکه بادران صحبت کردیم. وی در مورد کانترهای معرفی محصول گفت: به نظرم اطلاعرسانی در این مورد باید بیشتر شود، چون بسیاری از وجود چنین محصولات ایدهآلی خبر ندارند و من بعد از شنیدن توضیحات در خصوص بعضی محصولات واقعاً شگفتزده شدم و حتماً بعضی از آنها را تهیه خواهم کرد.
وی در ادامه تصریح کرد: در گذشته از برندهای خارجی زیاد استفاده میکردم که قیمت بسیار زیادی داشتند و در کنار آن گاهی از کیفیت لازم هم برخوردار نبودند و البته کسی پاسخگو نبود، ولی شرکت بادران با تولید بهترین محصولات، ضمن مناسب بودن قیمتها همیشه در دسترس است و به صورت تلفنی در تمامی ساعات شبانه روز پاسخگو است که این امتیازی مهم تلقی میشود.
محمدی در پایان اضافه کرد: در برههای محصولات خارجی در بازارهای ایران حرف اول و آخر را میزدند، ولی فکر میکنم که این دوران بسر رسیده است و شرکت شبکه بادران با بهترین مواد اولیه، محصولات باکیفیتی را تولید میکند و شاید حالا زمان آن فرا رسیده که مردم سایر کشورها کیفیت مطلوب محصولات ایرانی را امتحان کنند. پیشتازی در تولید کوروش حاجتی، دانشجوی رشته مهندسی عمران در کنار کانتر بادران در حال بررسی کیفیت و قیمت محصولات بود. وی در خصوص شرکت شبکه بادران تصریح کرد: تبلیغات تولیدکنندگان در کشورمان واقعاً ضعیف است، اگر نیمنگاهی به تبلیغات برندهای خارجی داشته باشید، این اختلاف را به راحتی احساس خواهید کرد. در کشورهای صنعتی روی کوچکترین محصولات تولیدی، تبلیغات بسیار وسیعی صورت میگیرد و این روند را حتی در سایر کشورها دنبال میکنند و همین باعث فروش بالا و رونق اقتصادی آنها میشود و به نظرم شرکت بادران نیز باید تبلیغات خود را چندین برابر افزایش دهد.
حاجتی در ادامه خاطرنشان کرد: شرکت شبکه بادران در تولید محصولات بهداشتی و آرایشی پیشتاز است و بدون تردید اگر محصولات خود را در بازارهای جهانی عرضه کند، حتماً مورد استقبال گسترده قرار خواهد گرفت، مخصوصاً اینکه این شرکت نسبت به کیفیت و قیمت محصولات خود پاسخگو است و همین اعتماد خریدار را بیشتر جلب میکند و اگر بادران با این روند حرکت کند، حتماً بعد از تحریمهای حداکثری در دنیا مدعی خواهد بود. رقابت با محصولات خارجی زهرا عینعلی که در یک موسسه زیبایی به عنوان مشاور فعالیت میکرد، نیز نظریات بسیار جالبی در مورد محصولات شرکت شبکه بادران داشت. او ضمن بیان این مطلب که در گذشته محصولات بادران را مورد ارزیابی قرار داده، تأکید کرد: با توجه به نوع فعالیتی که دارم از مدتها پیش با محصولات بهداشتی و آرایشی بادران شناخت پیدا کردهام و اکثر مشتریان از کیفیت و قیمت آنها رضایت داشتهاند و مهمترین ویژگی محصولات بادران این است که کیفیت خود را به مرور زمان همچنان حفظ کرده است.
وی در ادامه اضافه کرد: محصولات آرایشی بادران تبدیل به برندی معتبر شده است و این موضوع حاصل زمانی کوتاه نیست، به همین دلیل معتقدم که مدیران ارشد بادران برای حفظ این جایگاه باید تلاش مضاعفی را به کار بگیرند تا همچنان برای محصولات مشابه خارجی رقیبی جدی باشند. بادران را همه میشناسند. بادران را همه می شناسد محمد اکبری، دانشجوی رشته دکترای اقتصاد در حالی که نسبت به شامپوهای تولیدی شرکت شبکه بادران علاقه بسیار زیادی نشان میداد، خاطرنشان کرد: به دفعات شامپوهای خارجی را امتحان کردهام و هر بار با ضعیفتر شدن موهایم روبرو شدهام، ولی مدتی پیش یکی از دوستانم شامپویی از شرکت بادران را به من معرفی کرد و در حالی که امید چندانی به بهبود شرایط نداشتم بعد از مدتی به نتایج بسیار خوبی رسیدم، چون ریزش و چربی موهایم بسیار کمتر شد و از این بابت بسیار خوشحال شدم و حتی به سایر دوستانم نیز شامپوهای بادران را پیشنهاد کردم.
اکبری در انتها تصریح کرد: بادران را همه میشناسند، مخصوصاً از زمانی که مدیرعامل آن به عنوان نایب رییس فدراسیون فوتبال انتخاب شد و البته من قبلاً از طریق تیم فوتبال بادران در دسته اول نیز شناخت نسبی از این شرکت داشتم و فکر میکنم بادران در اوضاع تحریم عملکرد بسیار مطلوبی داشته و بدون تردید بعد از این دوران شاهد شکوفایی هر چه بیشتر آن خواهیم بود. حمایت از تولیدکنندگان داخلی سارا تقی پور مسافر شهر تبریز از محصولات شرکت شبکه بادران شناخت چندانی نداشت، به همین دلیل بعد از توضیحات کارشناس محصول تأکید کرد: قبلاً تبلیغات بادران را در مترو دیده بودم، ولی اطلاعات چندانی نسبت به آنها نداشتم و حتی نمیدانستم که چگونه باید محصولات را تهیه کنم، ولی امروز در فرودگاه مهرآباد کانتر بادران نظرم را جلب کرد و بعد از مشورت با کارشناس محترم، شناخت بسیار زیادی پیدا کردم و حتماً در آینده روغنهای گیاهی را تهیه خواهم کرد.
تقی پور در پایان اضافه کرد: اگر میخواهیم به رونق اقتصادی و اشتغالزایی دست پیدا کنیم، باید از تولیدات داخل حمایت شود. اگر دولت به خوبی از تولیدکنندگان حمایت کند و با افزایش کیفیت، مردم نیز تشویق به خرید کالای ایرانی شوند، حتماً در مدت زمان کوتاهی به نتایج درخشانی دست پیدا خواهیم کرد و این دقیقه همان مسیری است که سایر کشورهای پیشرفته طی کردهاند و در آخر از شرکت بادران به خاطر ایجاد چنین خدماتی در فرودگاه مهرآباد تشکر میکنم.