با توجه به جایگاه آموزش در صنعت نتورکمارکتینگ شرکت شبکه بادران با احداث ساختمانی مجزا و با راهاندازی دورههای مختلف سعی در افزایش آگاهی و مهارت بازاریابان خود دارد. در واقع این شرکت تلاش میکند با حمایت از بازاریابان خود مقدمات رشد و شکوفایی این صنعت را بیش از پیش در کشور فراهم آورد، به همین منظور با حضور در ساختمان آموزش شرکت شبکه بادران با تعدادی از بازاریابان گفتگو کردیم که بدون تردید برای علاقهمندان جذاب خواهد بود.
بادران و تبلیغات
محمد ملکی، قبلاً به مدت 5 سال به عنوان ناظر و طراح ساختمان فعالیت کرده و در نهایت توسط یکی از دوستانش به صنعت نتورکمارکتینگ معرفی شده است و حالا بعد از گذشت 7 ماه دارای تجربه ارزشمندی در این حوزه شده است. وی در مورد دلیل انتخاب شرکت شبکه بادران تصریح کرد: شرکت بادران دارای زیرساختها و طرح درآمدزایی بسیار معتبری است و حضور تیمهای فعال و کاربلد تا حدود زیادی دستیابی به موفقیت را هموار کرده است، به همین دلیل بازاریابان در این شرکت با امید به آینده، همواره سعی در افزایش مهارتهای خود با حضور در دورههای مختلف دارند. من نیز به دلیل شرکت در دورههای مفید و کاربردی خیلی سریع پلههای رشد را طی کردهام، به صورتی که بعد از مدت کوتاهی شغل ناظر و طراح ساختمانی را رها کردهام و به صورت تماموقت مشغول بازاریابی شبکهای در شرکت بادران هستم.
وی در پایان خاطرنشان کرد: برای سال جدید برنامهریزی بسیار دقیقی انجام دادهام و با حمایتهای شرکت بادران و سایر بازاریابهای باتجربه به نتایج دلخواه خواهم رسید. یکی از اهدافم برای سال جدید گسترش مجموعهام است و با تلاش مضاعف آن را چندین برابر خواهم کرد که البته کار سادهای نیست. در وضعیت کنونی شرکت شبکه بادران آنقدر رشد کرده که دیگر نیازی به تبلیغات ندارد و حتی بر این باور هستم که عملکرد صحیح بازاریابان خود بهترین تبلیغ برای بادران و نتورکمارکتینگ محسوب میشود.
تشکیل تیم در ازنا
آزاده فرامرزی، حدود 4 سال در حوزه پوشاک در شهر ازنا(لرستان) فعالیت میکرده، اما بعد از نقل مکان به تهران، از طریق یکی از دوستانش با این نوع صنعت نیز آشنا شده است و حالا حدود 7 ماه است که با شرکت شبکه بادران همکاری دارد. وی در مورد بستر مهیا شده در شرکت شبکه بادران خاطرنشان کرد: محیط امن و باکیفیتی برای بازاریابان ایجاد شده به نحوی که همه از یکدیگر حمایت میکنند و این موضوع باعث دلخوشی و امیدواری میشود و البته طرح درآمدزایی بادران نیز بسیار ایدهآل است، به نحوی که زندگی مرا کلاً تغییر داد. همه این اتفاقات خوب باعث شد که به سمت شرکت بادران آمده و به نتایج درخشانی هم دست پیدا کنم.
وی در مورد سال 1400 گفت: برای سال جدید قصد گسترش تیم خود و سقف درآمدی را دارم و البته در آیندهای نزدیک در شهرستان ازنا نیز تیمی تشکیل خواهم داد تا از این طریق به همشهریهای خود نیز کمک کنم، چون در این صنعت میتوانیم خوشبختی و زندگی بهتر را به دیگران نیز هدیه دهیم و من این فرصت را به سادگی از دست نخواهم داد. از آغاز همکاری با بادران تاکنون اتفاقات بسیار خوبی رخ داده است و با این روند حتماً سال بابرکتی پیش رو خواهیم داشت.
امنیت فکری بادران
راحله میرزایی جعفری، دانشجوی رشته مدیریت اطلاعات و ارتباطات دانشگاه الزهراء تهران است و از طریق یکی از دوستان دوران دبیرستان، به این صنعت معرفی شده است و حالا حدود 2 سال است که با شرکت شبکه بادران همکاری بسیار نزدیکی دارد. وی در مورد شرکت شبکه بادران تأکید کرد: از مدیران ارشد شرکت بادران تا مدیران ردههای پایین همگی مانند یک خانواده عمل میکنند و این موضوع اتحاد تیمی فوقالعاده مستحکمی را ایجاد کرده است و در واقع کمپانی بادران، برای همه بازاریابان امنیت فکری و زیرساختهای ایدهآلی را تدارک دیده است. در این مدت متوجه شدهام که مدیران ارشد بادران هرگز دنبال سودآوری نبودهاند، بلکه تمرکز آنها روی توسعه است و همین تفکر بادران را تبدیل به قطب اصلی نتورکمارکتینگ کرده است.
وی ادامه داد: شرکت شبکه بادران با ایجاد کارخانههای متعدد، ضمن رونق اشتغالزایی، محصولات بسیار باکیفیتی را روانه بازار میکند و این موضوع میتواند در طولانی مدت به نفع بازاریابان و همینطور مردم عادی باشد. نتورک و فروش مستقیم در ایران به سرعت در حال گسترش است و اطمینان داشته باشید که اگر کمی در این حوزه فرهنگسازی کنیم، این صنعت مورد استقبال گسترده قرار خواهد گرفت. در شرایط فعلی مدیرعامل بادران در فدراسیون فوتبال جایگاه ویژهای کسب کرده و با داشتن تیم فوتبال این شرکت بیش از گذشته مورد توجه قرار خواهد گرفت.
بادران در صدر جدول
هارون مشکوانی، دانشجوی رشته روانشناسی است و از طریق یکی از همکلاسیهای خود به صنعت نتورکمارکتینگ معرفی شده است و در شرایط فعلی حدود یک ماه و نیم است که با شرکت بادران همکاری دارد. وی در مورد بازاریابی شبکهای خاطرنشان کرد: در ابتدا شناخت چندانی از این نوع صنعت نداشتم، ولی بعد از بررسیهای فراوان دریافتم که بادران در صدر جدول بازاریابی شبکهای ایران قرار دارد و حتی از بسیاری از شرکتهای بینالمللی برتر است و با این روند حتماً بازاریابی شبکهای در ایران تبدیل به موج قدرتمند و بزرگی خواهد شد که شرکت بادران در رأس آن قرار دارد.
وی در مورد آینده شرکت شبکه بادران نیز اشاره کرد: اگر قدرت و اقتدار بازاریابی شبکهای به درستی معرفی شود، حتماً در آیندهای نزدیک شاهد درخشش آن در سطح جهان خواهیم بود، تنها 10 سال از فعالیت شرکت بادران میگذرد و حتماً در سالهای آینده حرفهای بسیاری برای گفتن خواهد داشت و معتقدم بادران در سال 1400 به تکامل و شکوفایی بیشتری خواهد رسید. در سال جدید با قدرت شبکهسازی را ادامه خواهم داد و در صورت امکان بادران را در کشورم یعنی افغانستان ترویج میکنم.
خط فکری مدیران ارشد
امید منوچهری، قبل از آشنایی با نتورکمارکتینگ در رشته کامپیوتر و سختافزار فعالیت داشته و 2 سال نیز در بازار آهن درآمد خوبی داشته است، ولی در نهایت به وسیله یکی از دوستان قدیمی خود به این صنعت معرفی شده و حالا دو ماه است که در حوزه بازاریابی شبکهای با شرکت شبکه بادران همکاری میکند. وی در مورد نتورکمارکتینگ تصریح کرد: در گذشته شناخت چندانی از این نوع تجارت نداشتم، ولی بعد از بررسیهای لازم متوجه شدم که شرکت بادران نسبت به سایرین برتری زیادی دارد و برای بازاریابهای خود طرح درآمدی بالایی ایجاد کرده است. اطمینان دارم بازاریابی شبکهای در سال 1400 حتماً با رشد تصاعدی روبرو خواهد شد. منوچهری ادامه داد: مدیران ارشد بادران دارای خط فکری بسیار بزرگی هستند و همین باعث هدایت سایر بازاریابها میشود و امیدوارم در سایه چنین نگرشی در آیندهای نزدیک به تمامی اهداف خود دست پیدا کنیم. در سال جدید میخواهم سقف درآمدی خود را افزایش داده و تیمی بزرگ و تأثیرگذار بسازم و از این طریق برای اطرافیان خود زندگی بهتری ایجاد کنیم. منوچهری خاطرنشان کرد: برای کسانی که دنبال زندگی بهتر و پیشرفت هستند، نتورکمارکتینگ بهترین شغل محسوب میشود و بادران توانسته در شرایط فعلی بهترین بستر را فراهم کند، چون همه میتوانند با حداقل سرمایه به بالاترین مدارج دست پیدا کنند و این فرصتی ایدهآل برای همه محسوب میشود. نتورکمارکتینگ در زندگی و شخصیت فردی من تأثیر بسیار زیادی داشته و از این بابت خداوند را شکر میکنم.
عامل تبلیغات
خاطره مرادی در گذشته به مدت 4 سال در صنف شیرینی فروشی و عکس خوراکی فعالیت داشته و با راهنمایی یکی از دوستان به این صنعت معرفی شده و در شرایط فعلی حدود دو ماه است که با شرکت شبکه بادران همکاری دارد. وی در خصوص نتورکمارکتینگ تصریح کرد: همیشه دنبال استقلال مالی بودهام و اطمینان دارم این هدف در بادران عملی خواهد شد. به همین دلیل باانگیزه و تلاش زیادی مشغول فعالیت هستم، البته در ساختمان آموزش بادران نیز شرایط بسیار ایدهآل است و همه یکدیگر را حمایت میکنند تا به موفقیت برسیم، در حالی که در بازار بیرون من کاملاً اتفاقات را برعکس تجربه کردم.
مرادی در ادامه اضافه کرد: واقعیت این است که شرکت بادران دارای نقاط مثبت فراوانی است و با این اوصاف نیازی به تبلیغات ندارد و در واقع ما بازاریابان خود بهترین عامل تبلیغ برای شرکت شبکه بادران هستیم و این شرکت با ایجاد کارخانههای تولیدی مختلف تبدیل به برندی قدرتمند در ایران و جهان شده است و امیدوارم در سال 1400 این نوع صنعت در ایران بیش از پیش نمود پیدا کند.
تولید محصولات باکیفیت
پریسا صادقی به مدت 5 سال در حوزه ساخت و طراحی زیورآلات و جواهر فعالیت داشته و در نهایت از طریق برادرش به این صنعت وارد شده و در شرایط فعلی حدود یک سال است که در شرکت شبکه بادران بازاریابی شبکهای را دنبال میکند. وی در مورد این صنعت اشاره کرد: در گذشته هیچ شناختی از بادران و بازاریابی شبکهای نداشتم، اما بعد از بررسیهای لازم متوجه شدم که این شرکت میتواند آینده خود و خانوادهام را تأمین کند. در شغل قبلی به اندازه فعالیتم درآمد نداشتم، ولی در بادران برعکس است و میتوانم با کمی تلاش و پیگیری به اهداف خود دست پیدا کنم.
صادقی در ادامه خاطرنشان کرد: در کارخانههای شرکت شبکه بادران محصولات باکیفیتی تولید میشود که بسیار از طرف مصرفکنندگان مورد توجه قرار گرفته است و در واقع معتقدم که مهمترین دلیل موفقیت بادران نیز همین است، چون از ابتدای تولید همواره بهترین و باکیفیتترین محصولات را روانه بازار کرده و در شرایط فعلی اکثراً به تولیدات بادران اعتماد دارند. شرکت بادران با این روند خیلی سریع تبدیل به هلدینگی بزرگ شد و مدیران ارشد آن سهم مهمی در رونق اقتصادی ایران داشتهاند که این موضوع باعث غرور و افتخار تمامی بادرانیها است.
بینش مدیران
ماشاء الله آخوندزاده پیش از بازاریابی شبکهای به مدت 12 سال در حوزه کابینت سازی مشغول بوده و از طرف یکی از دوستان وارد این صنعت شده است و در شرایط فعلی 2 سال است که در شرکت بادران، بازاریابی شبکهای را انجام میدهد. وی در مورد شرکت بادران گفت: در گذشته شناخت نسبی از بادران و نتورکمارکتینگ داشتم و با توجه به زیرساخت، آیندهنگری و بینش مدیران این شرکت را انتخاب کردم و از این بابت خدا را شکر میکنم و اطمینان دارم بادران این پتانسیل را دارد که آرزوهای خود و خانوادهام را عملی کند، به همین دلیل به صورت تماموقت و با انگیزه بالا در این صنعت مشغول فعالیت هستم. بادران دارای نقاط قوت متعددی است و با این روند حتماً در آیندهای نزدیک تبدیل به شرکتی جهانی خواهد شد.
وی ادامه داد: سال 1400 از دستاوردهای بادران رونمایی خواهد شد و ما به عنوان بازاریاب با افتخار تواناییهای خود را به همه جهان اثبات خواهیم کرد. امسال بادران شکوفا خواهد شد و افراد بسیاری از طریق آن به اهداف خود دست پیدا خواهند کرد.