پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی شرکت شبکه بادران اعلام کرد: نظر به روزهای پایانی سال و حجم و تراکم فعالیتهای شرکت پست، با وجود تمامی تلاشهای صورت گرفته متاسفانه بعضا مرسولههای سفارشی همکاران بازاریاب از طریق شعب پستی با تاخیر ارسال میشود و این در حالی است که همکاران سختکوش بخشهای ارسال محصول شرکت به طور شبانه روزی و حتی ایام تعطیل در حال انجام وظیفه هستند و با ضرس قاطع به آگاهی میرساند که هیچگونه تعلل و کوتاهی در خصوص ارسال به موقع محصولات از سوی این شرکت وجود ندارد و همکاران واحدهای مربوطه در حال رایزنی و گفتگو با شرکت پست برای ارسال به موقع محصولات خریداری شده هستند و بازاریابان عزیز میتوانند با کدهای رهگیری مسیر دریافت کالاهای خود را در سامانه مربوطه مشاهده و پیگیری نمایند.
این شرکت گرچه همواره نظم و انضباط ویژه ای را بر اساس تعهدات فیمابین شرکت و مشتریان عزیز در این زمینه قائل است، اما بنوبه خود از تمامی بازاریابان ارجمند به خاطر صبوری و بردباری در دریافت محصول قدردانی و تشکر میکند.