شرکت شبکه بادران با راهاندازی جاستبی(جایگاه اختصاصی سریع تحویل کالا) محصولات باکیفیت خود را در کوتاهترین زمان ممکن و با حداقل قیمت در اختیار توزیعکنندگان و مصرفکنندگان قرار میدهد. این جایگاهها به دلیل کیفیت بالای محصولات در شرایط فعلی بهشدت مورد استقبال بادرانیها و حتی مردم عادی قرار گرفته است. با توجه به اهمیت این جایگاهها گفتگویی را با آقای مسعود حاجیان، مسوول جاستبی مشهد انجام دادیم تا علاقهمندان بتوانند از این طریق با شرایط فعالیت آنها بیشتر آشنا شوند. چرا تصمیم به راهاندازی جاستبی گرفتید؟ از سال 96 با صنعت بازاریابی شبکهای آشنا شدم و در آن زمان انسانهای موفق و با انرژی زیادی در زمینه صنعت بازاریابی، درآمدزایی و اشتغال فعال بودند. بعد از مدتی با توجه به استقبال زیاد از محصولات تولیدی بادران، تصمیم به راهاندازی جاستبی گرفتم، چون تعداد بازاریابها در مشهد به شدت زیاد شده بود و میتوانستم از این طریق به همه آنها کمک کنم تا محصولات موردنیاز خود را در کوتاهترین زمان ممکن در اختیار بگیرند. میزان استقبال از محصولات بادران چگونه است؟ از ابتدای سال 99 که مدیریت جاستبی مشهد را تحویل گرفتم، شاهد استقبال گسترده علاقهمندان به محصولات کارخانههای بادران بودهام که تا حدود زیادی برایم عجیب بود. البته از تعداد زیاد بازاریابها در مشهد آگاهی داشتم، ولی هرگز گمان نمیکردم که تا این اندازه محصولات بادران در مشهد محبوب باشند و با این وضعیت اطمینان دارم که این شهر یکی از قطبهای بزرگ بادران در کشور است. تعداد مشتریان آنقدر زیاد است که باید بهصورت تماموقت به مراجعهکنندگان خدمات ارائه کنیم و گاه به دلیل استقبال زیاد مجبور میشویم، بعضی از محصولات را چندین بار شارژ کنیم که این اتفاقات باعث شده که نسبت به آینده امیدواری زیادی داشته باشیم. دلیل این استقبال گسترده از محصولات بادران چیست؟ استقبال زیاد از محصولات بادران چندین دلیل دارد. یکی اینکه اکثریت بازاریابهای مشهد نیازهای خود را از جاستبی تهیه میکنند و همین باعث مراجعه بسیار زیاد و کمبود محصولات میشود و از طرف دیگر محصولات کارخانههای بادران از کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب برخوردار هستند، به همین دلیل برای مراجعهکنندگان، خرید از جاستبی به مراتب باصرفهتر خواهد بود و در کنار آن محصولات بادران برای گروهی تبدیل به منبع درآمد شده است و حالا شما ببینید ما در جاستبی مشهد با چه انبوهی از جمعیت مواجه هستیم و برای پاسخگویی به مراجعهکنندگان حتی روزهای جمعه نیز مشغول فعالیت هستیم. محبوبیت محصولات بادران آنقدر زیاد شده که در مشهد کمتر سراغ نمونههای خارجی میروند و در ضمن تنوع محصولات بادران در بازار به حدی است که سایر برندها توان رقابت با ما را ندارند. چه محصولاتی بیشتر موردتوجه قرار میگیرد؟ مایع ظرفشویی نانوپاکر بادران به دلیل کیفیت بالا و بدون آسیب به پوست دست در میان مردم مشهد بسیار موردتوجه قرارگرفته است و حتی از شهرهای اطراف برای این محصول مراجعه میکنند. از دیگر محصولات موردتوجه مراجعهکنندگان ژلضدعفونی کننده است که این روزها با توجه به شرایط کرونا به شدت مورد استقبال قرارگرفته است. محصولات پاپران، کرمهای متنوع و از همه مهمتر نوشیدنی کامبوچا در مشهد بسیار معروف هستند و توانسته بهخوبی جای نوشیدنیهای مضر را بگیرد. فروش کامبوچا آنقدر زیاد است که به طور مرتب و دائم آن را شارژ میکنیم و به دلیل کیفیت بالای آن طرفداران زیادی در خانواده و بستگان خودم دارد. کاموچا در شرایط فعلی تبدیل به نوشیدنی شماره یک مردم مشهد شده است. نشانی دقیق جاستبی را بفرمایید؟ برای آسایش و راحتی توزیعکنندگان و مصرفکنندگان در یکی از بهترین خیابانهای مشهد جاستبی را راهاندازی کردیم. جاستبی مشهد در خیابان استقلال، بین استقلال 8 و 10 واقعشده و دارای تمامی امکانات رفاهی نیز میباشد. بادران باگذشت زمان محبوبیت بیشتری پیدا کرده است و این موضوع را کاملاً با حضور علاقهمندان متوجه شدهام. مردم برای تهیه محصولات موردنظر خود دقت و بررسی زیادی انجام میدهند و دیگر فریب تبلیغات نامحدود محصولات خارجی را نمیخورند، چراکه شرکت بادران موفق شده با بهترین مواد اولیه، محصولاتی مطابق با شرایط آب و هوایی کشور و باقیمتی مناسب تولید کند و با این روند بدون تردید کارخانههای بادران بازارهای بینالمللی را نیز در اختیار خواهند گرفت. افق دید شما از آینده بادران چگونه است؟ در وضعیت کنونی محصولات شرکت بادران در بازارهای خارجی موردتوجه قرارگرفته است. از کشورهای عمان، ترکیه و افغانستان خریداران زیادی هستند که بهصورت عمده از جاستبی مشهد خرید میکنند. به عنوان مثال شربت زوریک و یا بادی اسپلش در عمان علاقهمندان بسیاری دارد و تاجرهای آنجا در بسته بندیهای بزرگ از ما خرید میکنند. البته رقابت در محصولات آرایشی و بهداشتی نیز بسیار زیاد است ولی بادران با تولیدات باکیفیت و قیمت مناسب توانسته بازار را در اختیار بگیرد و البته تمامی کالاها را بومیسازی کرده و همین باعث استقبال گسترده مردم شده است.