برهان محمودی ، خبرنگار سرویس اقتصادی خبرگزاری مهر به مرکز رسانه و اطلاع رسانی شبکه بادران گفت : نتورک یک روش بازاریابی و توسعه بازار است که میتواند در کنار سایر روشهای توسعه بازار ازنظر کارشناسان شرکتها مورداستفاده قرار گیرد. من بهعنوان خبرنگار حوزه اقتصادی معتقدم دیگر آن دیدگاههای نادرست گذشته در مورد نتورک کاملاً منسوخشده و این شرکتها با تولید محصولات مختلف نه تنها ضرر نمیرسانند بلکه موجب شکوفایی تولید میشوند.
محمودی ادامه داد : نتورک در تولید و فروش محصولات مصرفی بهخوبی میتواند اقتصاد کشور را متحول سازد چراکه بهسرعت میتواند محصول را بهدست مصرفکننده برساند.
این خبرنگار اقتصادی گفت : بسیاری از تولیدکنندگان پس از گذشتن از موانع و تولید یک محصول همیشه دغدغه فروش و پیدا کردن بازار محصول خود رادارند اما روشی مثل بازاریابی شبکهای تولیدکننده را از این دغدغه رهایی میبخشد. بنابراین نتورک مارکتینگ در سال جهش تولید باید مورد توجه مسوولان دولتی قرار گیرد.