مدیر واحد CRM از ورود به فعالیتهای فرامرزی بادران خبر داد.
به گزارش مرکز رسانه و اطلاعرسانی شبکه بادران، مدیر واحد CRM در تشریح توانمندیهای این واحد توضیح داد: تصور غالب این است که CRM یک واحد متشکل از چند اپراتور است و اپراتورها تنها وظیفه انتقال پیام به واحدهای گوناگون یک مجموعه را بر عهده دارند. در صورتی که این تنها کارکرد واحد مدیریت ارتباط با مشتریان نیست، بلکه CRM از لحظه تماس و دریافت پیام تا به نتیجه رسیدن کار، مشتری را همراهی میکند.
وی افزود: در CRM نه تنها به دنبال پاسخگویی به مشتری هستیم، بلکه میخواهیم بر نیازهای روانی او نیز متمرکز باشیم. همچنین این واحدبهتازگی به پیگیری امور مرتبط با جاستبی بینالملل متعهد شده است. در واقع ایجاد جاستبی بادران در خارج از مرزهای ایران این امکان را فراهم میآورد تا درباره فعالیتهای فرامرزی بادران اطلاعرسانی و نحوه فعالیتهای آن مدیریت شود.
وی ادامه داد: افراد زیادی از کشورهای ترکیه، ارمنستان، ازبکستان و جمهوری آذربایجان به واحد CRM بادران بصورت حضوری و یا تلفنی مراجعه و پاسخ سوالات خود را دریافت میکنند. در این جلسات نتورکمارکتینگ به طور کامل برای آنها تشریح میشود. این افراد نتورک را بهخوبی نمیشناسند. ما به آنها توضیح میدهیم در کدام قسمت از بادران میتوانند فعالیت نمایند. پس از تفهیم فعالیتها به تقاضای آنها رسیدگی و شرایط برای همکاری فراهم میشود و روابط دو طرف تعریف و تعیین میشود.