در راستای ارائه خدمات مناسب به توزیعکنندگان عزیز ،کارشناسان امور مشتریان شرکت شبکه بادران از اوایل مهرماه سال جاری به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی تلفنی در کلیه زمینه ها هستند.
به گزارش روابط عمومی شبکه بادران، با هدف ارائه خدمات بهتر به توزیعکنندگان و پاسخگویی مناسب ، از اوایل مهر ماه سال جاری کارشناسان امور مشتریان شبکه بادران علاوه بر شیفت روز که از ساعت 8 صبح الی 6 بعد از ظهر پاسخگو هستند، در شیفت شب نیز از ساعت 6 بعدازظهر تا 8 صبح نیز به صورت تلفنی آماده پاسخگویی هستند.
گفتنی است،کارشناسان امور مشتریان درشیفت شب، آموزشهای لازم را برای راهنمایی مشتریان گذراندهاند و با آمادگی کامل پاسخگوی سوالات شما هستند.
لازم به یادآوری است، کارشناسان امور مشتریان شیفت روز به صورت روزانه از ساعت 8 صبح تا 6 عصر بهصورت تلفنی و حضوری همواره پاسخگوی سوالات تخصصی مشتریان عزیزهستند.