شماره 71 هفته نامه صفرتاصد، ارگان رسانهای شرکت شبکه بادران منتشر شد.
به گزارش روابط عمومی شبکه بادران، شماره 71 هفتهنامه صفرتاصد با تیتراصلی« عوامل کلیدی موفقیت در مدیریت ارتباط با مشتری » منتشر شده است. این تیتر به نکاتی کلیدی درباره عوامل موثر در ارتباط با مشتریان اشاره دارد که مطالعه آن برای افرادی که در عرصه بازاریابی فعالیت میکند، ضروری به نظر میرسد.
در این شماره از نشریه که به همت شبکه بادران و توسط اداره روابط عمومی این شبکه منتشر شده است، همچنین مطالب گوناگون، اطلاع رسانی و کاربردی درج شده که میتواند برای خوانندگان مفید باشد.
هم چنین ، مروری بر اخبار یک هفته بادران، مطالب خواندنی در حوزه بازاریابی، گردشگری، سلامت و شبکههای اجتماعی بخش دیگری از محتوای این نشریه است.
گفتنی است؛ شماره 71 صفرتاصد در شعب بادران و سایر نمایندگیهای این شبکه در سراسر کشور قابلدسترسی برای همه علاقهمندان است.