شماره 69 هفته نامه صفرتاصد،ارگان رسانهای شرکت شبکه بادران منتشر شد.
به گزارش روابط عمومی شبکه بادران،شصت و نهمین شماره هفتهنامه صفرتاصد با تیتراصلی« مشتریان خود را راضی نگه دارید! » منتشر شده است. این تیتر به نکاتی کلیدی درباره چگونگی کسب وکار و فراهم آوردن زمینه رضایت مشتری اشاره دارد که مطالعه آن برای هر فردی که در عرصه بازاریابی فعالیت میکند، ضروری به نظر میرسد.
در این شماره از نشریه که به همت شبکه بادران و توسط اداره روابط عمومی این شبکه منتشر شده است، همچنین مطالب گوناگون ، اطلاع رسانی و کاربردی درج شده که میتواند برای خوانندگان مفید باشد.
هم چنین گفتوگو با مسئول یکی از فروشگاههای جاستبی، مروری بر اخبار یک هفته بادران، مطالب خواندنی در حوزه بازاریابی، گردشگری، سلامت و شبکههای اجتماعی بخش دیگری از محتوای این نشریه است.
گفتنی است؛ شماره 69 صفرتاصد در شعب بادران و سایر نمایندگیهای این شبکه در سراسر کشور قابلدسترسی برای همه علاقهمندان است.