یک استاد صاحبنام مدیریت کسب وکار و بازاریابی معتقد است:امروز در عصری زندگی میکنیم که با عنوان دهکده جهانی از آن یاد میشود، تکنولوژی با سرعت بالایی در حال توسعه است و ما باید خود را با سرعت توسعه تکنولوژی، هماهنگ کنیم.
به گزارش روابط عمومی شبکه بادران،دکتر کیوان کیان در همایش بازاریابی شبکهای در هزاره سوم با اشاره به این مطلب گفت: باید دید مارکتینگ در هزاره سوم چه ویژگیها و خصوصیاتی دارد، یکی از مهمترین اتفاقاتی که در هزاره سوم قرار است صورت بگیرد و بشر تا به حال تجربه نکرده جهش و انفجار اطلاعات و تکنولوژی است، در هزاره سوم ناگهان همه چیز متحول میشود، از لحاظ آماری تقریبا هر دقیقه یکبار،هشت اختراع در جهان ثبت میشود به عبارتی اگر یک دقیقه ما با هم حرف بزنیم و60 ثانیه بگذرد، 8 اختراع جدید به وجود آمده است و این اتفاق فقط در حوزه تکنولوژی نیست بلکه شامل خانواده هم میشود.
وی در ادامه افزود:با سرعتی که دنیا در تکنولوژی و فناوری اطلاعات پیش میرود در سال 2050 ،مارکتینگ فروش تغییر اساسی پیدا خواهد کرد و این طور پیش بینی میشود که زمان تولید یک تکنولوژی یا تولید یک کالا با زمان قدیمی شدن آن تکنولوژی برابر میشود و مفاهیم سنتی ما تغییر میکنند.
به گزارش خبرنگار روابط عمومی شبکه بادران، دکتر کیان در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: بنا بر مواردی که گفته شد برای پیشرفت در کار بازاریابی باید اطلاعات خود را مدام به روز کنید و دانش خود را بالا ببرید تا بتوانید مشتریان را به خوبی جذب کنید و محصول خود را به خوبی معرفی کنید.
گفتنی است همایش بازاریابی شبکه ای در هزاره سوم همایشی در قالب سلسله همایش های با همین عنوان بود که سوم مرداد توسط شرکت شبکه بادران برگزار شد.