خبر شماره 3 همایش بزرگ تولد بازاریابی شبکه ای ایران به نام بادران...
دومین نشست هم اندیشی ستاد برگزاری همایش هشتمین سالگرد تاسیس شرکت شبکه بادران و میلاد بازاریابی شبکه ای در ایران،برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شبکه بادران،در این نشست که با حضور مهندس سیده شهره موسوی مدیرعامل و دکترفریدون قربانیان رییس هیات مدیره شبکه بادران و همچنین اعضای ستاد برگزاری همایش 6 شهریوربرگزار شد،مهندس موسوی با اشاره به ضرورت اطلاع رسانی مستمر در خصوص این همایش،برهرچه باشکوه تر برگزارشدن آن تاکید کرد.
مهندس موسوی با بیان اینکه سالروز تولد شبکه بادران،سالروز ایجاد و شکل گیری بازاریابی شبکه ای در ایران و نقطه عزیمتی در حوزه تولید داخلی و اشتغالزایی پایدار است،تصریح کرد:خانواده بزرگ تولید محصول باکیفیت ایرانی بادران و شبکه قانونی میلیونی بازاریابی شبکه ای آن،در این روزباید احساس شادمانی و غرور کنند.
به گفته مدیرعامل شرکت شبکه بادران،مدیریت شرکت برای حضور بادرانی های پرتلاش و خستگی ناپذیر در این همایش بزرگ، طرح هایی را تدارک دیده است که طی ماه جاری و مرداد ماه پیش رو،با افزایش کمی و کیفی فعالیت های خود در حوزه فروش،امکان حضور در این ضیافت بادرانی را به دست بیاورند.
در این نشست دکتر فریدون قربانیان ،رییس هیات مدیره شبکه بادران نیز ضمن تاکید دوباره بر برگزاری باشکوه همایش 6شهریور،گفت:همانطور که قبلا اطلاع رسانی شده است،بنا داریم تا از 350 پورسانت بگیر و 150 خرده فروش برتر شبکه بادران برای حضور در این همایش دعوت بعمل آوریم.
وی در خصوص نحوه انتخاب این نفرات گفت:با مدلهای بررسی که در شبکه بادران تعبیه کرده ایم،لیست این نفرات تا روز پنجم شهریور قطعی می شود.
دکتر قربانیان همچنین در این نشست از «طرح های ویژه» دیگر برای افزایش دعوت شوندگان به همایش هشتمین سالگرد تولد بادران و بازاریابی شبکه ای در ایران سخن گفت که جدیدترین آنها طرح ویژه«6روز طلایی برای حضور در 6/6» است.
گفتنی است جزییات این طرح تا ساعاتی دیگر از طریق رسانه های بادران اطلاع رسانی خواهد شد و نخستین دقایق بامداد چهارشنبه 26تیر،زمان آغاز این طرح خواهد بود.
به گزارش خبرنگار روابط عمومی شبکه بادران،در ادامه نشست هم اندیشی دیگر اعضای ستاد برگزاری همایش 6شهریور،به بیان نقطه نظرات مختلف خود درباره همایش بزرگ تولد بادران پرداختند.
منتظر اخبار بعدی این همایش باشید.