مدیرعامل شبکه بادران در پیامی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی و جایگاه آن در بازاریابی اجتماعی گفت: روابط عمومی یکی از اصلیترین حلقههای ارتباطی برای توسعه شبکه تولید و توزیع بادران است که میتواند به گسترش فرهنگ بازاریابی شبکهای سالم کمک نموده و در فرآیند مدیریت تعامل با افکار عمومی نقش کلیدی ایفا نماید، به همین دلیل توجه ویژه به روابط عمومی، به عنوان نهادی که میتواند به صورت نظاممند، برنامهریزی شده و سنجیده در جهت ایجاد، حفظ و گسترش تعامل و تفاهم مدیران بادران با مردم و توزیعکنندگان اقدام نماید، بسیار حایزاهمیت است و همانگونه که بازریابی شبکهای متکی بر توان سرمایههای اجتماعی دارد با طراحی و بهینهسازی در سهولت ارتباط میتواند با انعکاس رفتارهای به هنگام و اخلاقمدرانه تیمهای توزیعکننده در ایجاد تحول و حرکت به سوی اخلاقیتر شدن مجموعهها به خوبی و شایستگی گام بردارد.
لازم به ذکر است؛ 27 اردیبهشتماه در تقویم به نام روز روابط عمومی و ارتباطات نامگذاری شده است.