به گزارش واحد روابط عمومی شرکت شبکه بادران، عصر روز سه شنبه همایش بزرگ آموزشی جمعی از لیدر ها و توزیع کنندگان شبکه بادران با حضور مجازی (( تام (بیگ ال) شرایتر )) یکی از نتورکر های برتر جهان و مؤلف چندین جلد از کتاب های پرفروش بازاریابی شبکهای برگزار شد.
در این همایش علمی آموزشی که همزمان با میلاد حضرت مسیح(ع)، در سالن فرشته های باد شبکه بادران در پایتخت روی داد، تام (بیگ ال) شرایتر از طریق نرم افزار های مجازی و به صورت زنده با توزیع کنندگان بادرانی دیدار و مباحث مهمی را حول محور شیوه های ارتباطی در بازاریابی شبکهای عنوان کرد.
این مدرس بینالمللی بازاریابی شبکهای به مدت یک ساعت در خصوص شیوه های پرزنت و برخورد راحت با پراسپکت ها مطالب جذابی را عنوان کرد که به صورت زنده و توسط مترجم همزمان شبکه بادران به توزیع کنندگان حاضر در همایش ارائه شد.
تام شرایتر، معروف به ال بزرگ، بیش از ۴۰ سال است که در بازاریابی شبکه ای فعالیت میکند. وی فعالیت خود در بازاریابی شبکه ای را در سال ۱۹۷۲ آغاز کرد و ظرف کمتر از ۲ سال یک مجموعه ی ۱۰۰ هزار نفری را ساخت. راز موفقیت ال بزرگ در استفاده از واژه ها و عبارت های درست هنگام صحبت با مشتری احتمالی بوده است.تام شرایتر علاوه بر تألیف مجموعه کتابهای آموزشیِ “ ال بزرگ ،” در بیش از ۸۰ کشور دنیا سخنرانی کرده است و روش های مشتری یابی و شیوههای صحبت با مشتری احتمالی را با بررسی تکتک واژهها و تأثیر آنها آموزش داده است.
متن کامل این سخنرانی را در شماره بعدی نشریه صفرتاصد مشاهده خواهید کرد.