جناب آقای مهندس فرشید قربانیان، قائم مقام شرکت بادران در مراسم افتتاحیه جاست بی دفتر مرکزی با اشاره به تلاش گسترده بادران در راستای رفع نیاز توزیعکنندگان گفت؛ با توجه به اینکه جاست بی، جایگاه تحویل کالای سریع بادران برای رفاه بیشترتوزیعکنندگان محترم میباشد و بسیاری از بادرانی های عزیز از شهرستان برای همایشهای مختلف به دفتر مرکزی مراجعه نموده و نیاز دارند کالای خود را سریع تر و به شکل بهتر دریافت نمایند، به همین منظور تلاش شد، در دفتر مرکزی شرکت بادران جاست بی افتتاح شود که با تلاش همکاران و حمایت فرشته های باد عزیز این مهم تحقق یافت.
ایشان در خصوص مزایای افتتاح جاست بی در دفتر مرکزی اظهار داشت؛ یکی از مزایای افتتاح جاست بی در این مکان، افزایش حس خرید در افراد است بگونه ای که افراد میتوانند بعد از برگزاری آموزش با حضور در این جاست بی، از نزدیک جنس و کیفیت کالا را مشاهده نموده و سپس اقدام به خرید گزینشی نمایند
قائم مقام شرکت بادران در خصوص سایر مزایای آن افزود؛ با توجه به اینکه توزیعکنندگان محترم در ساختمان آموزش به آموزش و جذب ورودی های جدید می پردازند، پس مفیدتر است اگر مکانی وجود داشته باشد که توزیعکنندگان بتوانند از نزدیک ورودی های جدید را با محصولات شرکت بادران آشنا ساخته و در خصوص کیفیت و کارآیی آنها صحبت نمایند.
وی در پاسخ به فرایند شارژ محصولات در جاست بی دفتر مرکزی گفت؛ فرایند شارژ شدن محصولات در جاست بی ها به صورت سیستمی و یکسان صورت می گیرد، اما با توجه به اینکه این جاست بی، در ساختمان آموزش و در کنار انبار مرکزی واقع شده است، قطعا فرایند شارژ محصولات سریعتر انجام می گیرد.
مهندس قربانیان در پایان با تاکید بر اهمیت گسترش شرکتهای بازاریابی سالم در ایران، یکی از اساسیترین تفاوتهای شرکتهای بازاریابی سالم و ناسالم را در ارائه و تحویل کالای باکیفیت ایرانی به مشتری دانست و بیان داشت؛ بادران تلاش میکند کالاهای با کیفیت ایرانی را به مشتری خود عرضه نماید و در این راستا تکمیل کننده زنجیره گمشده فروش در ایران بوده و خواهیم بود.