به گزارش روابط عمومی شبکه تهران، عبدالله عبدی تهیه کننده و کارگردان برنامه شوق در توضیح این برنامه گفت: این مستند در راستای تبیین جایگاه و نقش بازاریابی شبکه ای در توسعه کسب و کارهای جدید طراحی و تولید شده است.
عبدی ادامه داد: در این سه برنامه که با هدف فرهنگ سازی و بررسی زیر ساخت های قانونی و اجتماعی در شرکت های بازایابی شبکه ای و تفاوت این شرکت ها باشرکت های هرمی تولید شده از نظرات اساتید به نام دانشگاه ، نمایندگان اتاق بازرگانی ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی ، مسئولان پلیس آگاهی نیروی انتظامی استفاده شده و رهنمود های لازم به بازاریابان فعال در شرکت های تازه تاسیس و شرکت های فعال در حوزه بازاریابی شبکه ای می پردازد.
تهیه کننده برنامه شوق اضافه کرد: این مستند گزارشی از 6 خرداد ماه به مدت سه شب بعد از اخبار ایران و جهان ساعت 35 دقیقه بامداد از آنتن شبکه تهران پخش می شود.