با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته، پایتخت معنوی جهان اسلام مشهد مقدس میزبان اعضا گروه Kad بود و در روز اول حضور این گروه در مشهد مقدس درشعبه فلاحی دو سمینار آموزشی برگزار گردید.
شهر مقدس مشهد، که یکی از شهرهایی است که توزیع کنندگان زیادی را در دل خود جای داده است؛ همواره خواهان پیشرفت، آموزش و تغییر هستند. به همین علت پایتخت معنوی جهان اسلام به عنوان دومین شهر برگزاری سمینار آموزشی از طرف مدیریت محترم شرکت شبکه بادران انتخاب شد.
ساعت 9 صبح جمعه 27 مرداد ماه تیمی متشکل از اعضا روابط عمومی، بازرسی و گروه Kad خود را به شهر مشهد شعبه فلاحی جهت برگزاری سمینار آموزشی و پوشش خبری آن رساندند.
جمعه دو سمینار در این شعبه برگزار شد. جلسه نخست؛ سمینار فوق العاده و فشرده ای بود که با توجه به درخواست توزیع کنندگان تشکیل شد و جلسه دوم نیز چهار ساعت به طول انجامید.
فرشته های باد عزیز مشهدی با حضور پر رنگ خود در این جلسات نشان دادند که نتورک مشهد از ابتدای فعالیت در ایران، دنبال نتورکی پاک و جهانی هستند، به همین جهت ساعت ها پیش از برگزاری جلسات در محل برگزاری سمینار حضور بهم رسانده بودند.
در تاریخ 14 تیرماه ماه مارکتینگ پلن تغییر رونمایی شد و یکی از شهرهایی که اظهار رضایت کامل از این پلن داشتند، شهر مقدس مشهد بود. چون می دانستند بادران و مدیریت آن، راهی را انتخاب کرده است که در مسیر خوشبختی قرار دارد. مارکتینگ پلن گویای همه چیز است و بادران قهرمانانه به دل تغییر زد و پلنی را ایجاد کرد که پس از ماه ها تلاش متخصصان داخلی و بین المللی، پلنی طراحی شد که در ایران برای اولین بار اتفاق افتاد. پلنی مطابق با استانداردهای جهانی.
سمینار آموزشی گروه Kad با آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز و سپس سرود ملی جمهوری اسلامی ایران در سالن همایش طنین انداز شد.
پس از آن مجری سمینار به روی صحنه آمد و ضمن خیر مقدم به حضار به تشریح برنامه های این سمینار آموزشی پرداخت. در ادامه کلیپ بازاریابی شبکه ای فرصت یا دستاویز برای حاضرین اکران شد.
در ادامه مجری برنامه از رحمت الله عباسی دعوت کرد تا به ایراد سخنرانی بپردازد.
عباسی یکی از بازرسان شرکت شبکه بادران نکاتی را به توزیع کنندگان گوشزد کردند و ابهامات حواشی اخیر را مرتفع کرد.
سپس مازیار فلاح پور یکی از اعضا گروه Kad به روی صحنه آمد تا آموزش هایی را در خصوص جلسه معرفی فرصت بادران از طریق کاتالوگB.O.M به توزیع کنندگان ارائه کند و در خصوص تغییرات و چرایی گروه Kad به ایراد سخنرانی پرداخت.
وی در خصوص تغییر پلن، گفت: شرکت شبکه بادران برای اولین بار در ایران موفق شد پلنی مطابق با استانداردهای جهانی طراحی کند و سرکار خانم مهندس موسوی و جناب آقای دکتر قربانیان با جلسات شبانه روزی که با کارشناسان بین المللی و داخلی طی چندین ماه برگزار نمودند ، پلنی طراحی شد که شایسته سالاری در آن موج می زند. پلنی که بسیار تاکتیکی و علمی است.
فلاح پور با بیان اینکه 14 تیرماه مارکتینگ پلن رونمایی شد و اکنون همه چیز طبق برنامه پیش می رود و بادران به جایی رسیده است که از نخبگان ملی کشور برای تولید محتوا و تولید محصولاتی خاص سود می برد.
مازیار فلاح پور سپس به مقایسه مارکتینگ پلن جدید با پلن های گذشته پرداخت و نقاط قوت این پلن را تشریح کرد و با مثال های گوناگون مزیت های پلن را برای توزیع کنندگان هویدا ساخت.
کارشناس گروه Kad از اردوهای آموزشی و بازدید از کارخانجات شرکت سخن گفت و این اردوها را بسیار مفید برای توزیع کنندگان قلمداد کرد. وی افزود: نخستین اردو آموزشی از کارخانجات نازگل روز سه شنبه 24 مرداد ماه انجام شد و توزیع کنندگان از این تور آموزشی بهره لازم را بردند.
سپس محمد بابایی دیگر کارشناس گروه Kad به روی صحنه آمد و به تشریح کامل طرح های درآمدزایی مارکتینگ پلن پرداخت.
بابایی به صورت کامل به طرح های درآمدزایی پرداخت و با مثال های گوناگون موفق شد پلن را برای حضار تشریح کند و به مقایسه پاداش های دریافتی توزیع کنندگان در پلن جدید و قدیم پرداخت که توزیع کنندگان را به وجد آورد، در ادامه ایشان به سوالات توزیع کنندگان به صورت کامل و شفاف پاسخ دادند و همه ابهامات مرتفع گردید.
در ادامه یکی از توزیع کنندگان ارشد به روی صحنه آمد و نوید این را داد که با آموزش های نوین گروه Kad ، بازاریابی نوین و جهانی در ایران رقم خواهد خورد و با مارکتینگ پلن، بادران به سمت جهانی شدن گام های مهمی را برخواهد داشت.
ایشان با شایسته سالاری خواندن پلن، اظهار خوشحالی کرد که مارکتینگ پلن در تیرماه سال 96 رونمایی شد.
سپس یکی دیگر از توزیع کنندگان ارشد بادران به ایراد سخنرانی پرداختند .
ایشان ابتدا از شرایط ورود خود به شرکت معظم بادران مطالبی را بیان کرد و چشم انداز بادران را برای حضار ترسیم کرد. وی افزود: در پلن جدید همه می توانند موفق شوند و شرایط همه یکسان است.
این ارشد عزیز در ادامه در خصوص حواشی و اتفاقات اخیر توضیحاتی را ارائه کرد و سپس به مزایای صنعت فروش مستقیم و ویژگی های آن به صورت کامل پرداخت.
ایشان با بیان اینکه نتورک از نظر علمی پیشرفت های چشمگیری داشته است، تاکید کرد: توزیع کنندگان نباید با اغوا گری ورودی جدید جذب کنند. دوره این کار که با اغوا گری طرف مقابل را مجاب کنیم که از کار خود استعفا دهد و به فعالیت در نتورک رو بیاورد جز تبعات منفی چیز دیگری نخواهد داشت.
این عزیز با اشاره به قدرت بادران، خاطر نشان ساخت: خدا را شاکر هستم که بادران به جایی رسیده است که افرادی را تربیت و در اختیار شرکت های دیگر قرار می دهد که آنها هم بتوانند زنده بمانند و به فعالیت خود ادامه دهند.
وی در پایان به تمجید از مدیریت شرکت معظم بادران پرداخت.
و در انتها، به نفرات برتر توزیع کنندگان شهر مشهد کاتالوگ B.O.Mاز طرف شرکت شبکه بادران اهدا شد.