باتوجه به اینکه شرکت های بازاریابی شبکه ای باید در راستای تولید محصولات داخلی گام بردارند، کمیته نظارت برعملکرد شرکت ها در این خصوص اصلاحاتی را وضع کرده اند.
دبیرخانه کمیته نظارت برعملکرد شرکت های بازاریابی شبکه ای طبق دستورالعمل جدید به منظور حمایت از تولیدات داخلی اصلاحاتی را در رابطه با محصولات عرضه شده توسط شرکت ها ایجاد کرده است.
از اینرو کلیه شرکت ها موظف هستند تا 28 مهرماه سال 96 محصولات خارجی را حذف و کالاهای تولیدی خود و یا محصولاتی که بیش از 50 درصد از سهام شرکت مادر را تحت مالکیت خود دارند، عرضه نمایند.